#62 Discurs de final de nivel 4

Într-o perioadă extrem de agitată și mai ales de aglomerată, am terminat nivelul IV al căii “Planificare inovativă” pe care o urmez.

Am avut emoții, mi-au tremurat mușchii și vocea, dar m-am încadrat la marele fix în timp: 7:30. E un record personal de care sunt extrem de mândră! Nu-mi vine să cred! (Bine, cred că a fost un fel de minune)

Las mai jos discursul rindeluit, înregistrat (îmi ieșeau 5min și 30 sec mai pe relaxare, așa), transpirat și des modificat, dar de care sunt destul de mândră:

PAȘI MICI PE FACEBOOK

Salutare!

                    O vorbă de pe facebook spune că “Succesul înseamnă 1% inspirație, 98% transpirație și 2% atenția la detalii.”

          Dați-mi voie să-mi imaginez că ați venit la această întâlnire datorită puternicei noastre pagini facebook și mai ales datorită postărilor savuroase pe care le facem în mod ordonat pe această rețea de socializare. Știu, uneori sunt realistă, dar acum am încercat să fiu nostimă a doua oară la rând! Și promit că voi mai face asta!

          Stimați colegi, proiectul meu transpirat, inspirat și detaliat de astăzi presupune să încerc să vă explic felul în care am învigorat prezența online a clubului nostru prin PAȘI MICI PE FACEBOOK. Voi explica lucrul acesta argumentând astfel: în 1902 sociologul Charles Horton Cooley susținea așa: “Nu sunt ceea ce cred eu că sunt. Și nu sunt ceea ce crezi tu că sunt. Sunt ceea ce cred eu că tu crezi că sunt.” Trăim într-o percepție a percepției asupra noastră, iar fenomenul este numit “Sinele Văzut Prin Sticlă”! Nu am găsit o altă palalelă mai potrivită a online-ului decât această cugetare veche de mai bine de o sută de ani!

          Sunt mii de pagini de prieteni cu o viață ideală în fotografiile de pe rețelele de socializare. Sunt mii de pagini de dezvoltare personală care oferă rețeta minune contra unei modeste sume de…. câteva sutici de euro, nu? Știm cu toții că o dată ce se duce luciul ambalajului, rețeta funcționează doar dacă se aliniază vreo 5-6 planete. Ori tocmai această poleială am vrut s-o dau jos prin postările zilnice pe care le facem, reliefând mai mult parcursul fiecărui membru al nostru, provocările cu care se confruntă, emoțiile pe care le are, cu alte cuvinte OMUL care este în spatele unei fotografii surâzătoare. Și cred eu că am reușit pentru că ….. eu comunic mult mai bine în scris decât spontan. În scris scriu, șterg și scriu, apoi rescriu, apoi uit unde salvasem pagina, reiau, modific, îmi găsesc prima pagină…. Vi se întâmplă și vouă uneori, nu?

          Îmi place să testez, să încerc să găsesc explicații logice pentru ceva ce nu funcționează după niște reguli clare și cel mai mult îmi place să mă simt parte din proces. O creștere organică a paginii facebook a clubului a avut loc în ultimul an, numărul postărilor a crescut vizibil și avem chiar și un Comitet PR care se ocupă de acest lucru în mod organizat.
          Nu vă ascund faptul că a crescut inima în mine cu 2 numere acum câteva ședințe când Răzvan a spus că a văzut evenimentul pe facebook și a decis să vină. Nu avem prieteni comuni, eu nu-l cunosc, cu siguranță nu frecventăm aceleași locuri, însă ne-a văzut evenimentul. Poate l-a atras titlul, poate fotografia i s-a părut interesantă, dar mie mi-a făcut privirea mai sclipitoare atunci când a spus că a văzut evenimentul pe această rețea de socializare și a decis să sune să se intereseze de el.     

          Poate ați remarcat că avem un plan bine pus la punct, iar fiecare dintre noi creează câte o postare sau o cugetare din laboratorul lăuntric.  Andreea Olîc publică citate numai lunea, în vreme de Mihai se ocupă de ele joia. Viorica scrie exerciții de dicție duminica, iar eu și Diana încercăm să prezentăm tema, vorbitorii, să publicăm diplomele la concursuri, să facem să fie bine ca să nu fie rău, tautologic spus.

          Avem nevoie de oameni în promovare cu talent la scris si cu zâmbet în poze pentru a ne crește prezența online și în felul acesta să schimbăm idei, să ne îmbogățim spiritual unii pe ceilalți și să ne dezvoltăm armonios împreună.

          Nu am pretenția că sunt vreun expert in facebook, însă viața noastră de acum înainte se va muta în mare parte în online. Am o ghicitoare pentru voi: “Ce nu are o jună domniță cu 500 like-uri la fotografie și 500 de comentarii? Ați ghicit: haine!” Vă invit să găsim împreună soluții pentru a crește numărul de urmăritori ai paginii clubului nostru. Las la aprecierea voastră dacă veți fi îmbrăcați sau…. inspirați sau… transpirați sau… atenți la detalii!

Mulțumesc!

Post a Comment